Příjezd do Hrabětic

GPS: 50°46''53.492"N, 15°11''1.086"E

Při příjezdu od Prahy je nejlepší cesta přes Jablonec nad Nisou a Janov do Bedřichova. V Bedřichově odbočkou doprava na Josefův důl. Po ní necelé 3 km. Jakmile uvidíte značku "začátek obce" Hrabětice, zaparkujte na parkovištio vpravo hned za značkou. Cesta trvá z Prahy asi 1,5 hodiny.

Při cestě od Liberce jeďte do Bedřichova a po hlavní dolů směrem na Janov/Jablonec. Ještě v Bedřichově odbočte doleva na Josefův důl. Po ní necelé 3 km. Jakmile uvidíte značku "začátek obce" Hrabětice, zaparkujte na parkovištio vpravo hned za značkou.

Při cestě od Harrachova, Desné či Tanvaldu projeďte Albrechticemi a Josefovým dolem. Z Josefova dolu jeďte do kopce směrem na Liberec. Na konci stoupání vjedete do Hrabětic. Na křižovatce u kapličky pokračujte rovně na Bedřichov. Těsně před značkou "konec obce" Hrabětice zaparkujte na parkovišti vlevo.

K chatě

Chata Kateřina je ve stráni pod parkovištěm, po levé straně stojí druhá chata. Přístupová cesta začíná za horní chatou vpravo, vede kolmo dolů a po chvilce odbočuje ke Kateřině. Hlavní vchod je po levé straně (níže po svahu)